dinsdag 7 november 2017

Lora dress

Er heeft weer een jurk mijn naaimachine verlaten. De Lora Dress uit de LMV. Ik maakte er al eerder twee exemplaren. Een zomer en winter exemplaar. Nu een wat winters exemplaar. Nou ja, Herfstexemplaar met mogelijkheid tot winters dragen door een vestje.

De foto vind ik jammer genoeg niet zo heel erg duidelijk. Je ziet mij, je ziet de jurk, maar je ziet geen details. Ik heb daarom de bouwtekening van de jurk maar bijgevoegd..

De stof kocht ik op de markt afgelopen winter voor € 2,50 per meter. Jurkje dus van nog nog geen 5 euro. Het is een Punta di Roma.





2 opmerkingen:

  1. Erg leuk jurkje, staat je goed.
    Groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een leuk jurkje geworden.
    Ja die details zijn moeilijk op de foto te zetten, maar zo is het heel duidelijk!

    Groetjes Thea

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen