donderdag 30 november 2017

Cocktailjurk

Binnenkort heb ik een feestje en zal een cocktailjurk gaan dragen. Nu heb ik best veel jurken maar geen cocktail.

Ik kan nog niet goed kiezen, maar 1 ding weet ik zeker. Deze steentjes komen er op:


Nu heb ik drie stofjes en drie patronen. Grote vraag is welke combinatie het gaat worden en misschien weet iemand nog wel een mooier patroon?

Dit zijn mijn stofjes:

Taftzijde, donkerblauw. De goede kleur ligt tussen deze 2 foto's in. Ik kreeg het maar niet goed op.



Donkerblauwe Scuba crepe en dan donkerblauwe mesh voor de mouwen.
Ook hier ligt de goede kleur tussen de foto's in.
Deze stof valt heel soepel.



Of een stretch. Die wilde al helemaal niet goed op de foto qua kleur.
Hij is in ieder geval donkeraubergine. 
Deze stof is stevig en niet soepelvallend.



En dan het patroon. Eigenlijk had ik deze jurk van Maxima in gedachten.... maar helaas het patroon is echt te krap.


Dus heb ik mijn drie lievelingsjurken op een rijtje gezet.

Lora Dress en dan zonder mouwen:


Lady Skater Dress en dan met mouwen van Mesh


Sarah jurk en dan of zonder mouwwen of met mesh mouwen.






2 opmerkingen:

  1. Ik zou voor de stretch stof gaan en de Sarah jurk kiezen en hem met een mooie driekwart mouw maken. De steentjes zou ik langs de halslijn verwerken waardoor het lijkt of je een mooie ketting op je jurk draagt. Succes met je uiteindelijke beslissing en je maakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Inge, ik sluit me aan bij Sonja. Maar dan zonder mouwen :-). Gr. Mcmir.

    BeantwoordenVerwijderen