dinsdag 9 augustus 2016

Kip-Fajita's uit de oven

Vandaag een recept gegeten van de site "Uit Pauline's keuken". Gelukkig was het weer erg lekker. Begin dit jaar haar site ontdekt, ook nog ontdekt dat ik twee kookboeken van haar heb waar ik nog nooit in gekeken had :-). En nu dus helemaal dol op haar recepten.

Fajita's dus uit de oven. Het recept is voor vier personen, maar ik heb voor drie personen de helft genomen. Alleen, was ik dat bij de marinade even vergeten, dus de kip was wat pittiger, maar ongelooflijk lekker. Ga zeker de kip vaker zo kruiden. In het recept wordt chipotle poeder gebruikt, maar dat heb ik niet, dus heb ik Picadillo gebruikt.

De kip met groenten zien er zo uit als de schaal de oven in gaat:

 
Bij de Fajita's horen wraps. Die heb ik ook gemaakt aan de hand van een recept van dezelfde site.
 
En natuurlijk zelfgemaakte guacamole.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten