zondag 21 augustus 2016

Broccoli-kip schotel

Net op...... Wat was dat ontzettend lekker zeg. Heel vullend, super van smaak en afwisselend zacht en minder zacht. Echt lekker.

Voor de eerste keer een recept gebruikt van de site: Keukenliefde.

Ik heb wel een paar dingetjes veranderd. Ik ben begonnen de kip te bakken zonder boter of olie. Ik gebruik dan een bakvelletje, bakspray of wat water. Werkt net zo goed en veel minder vet.
Ik vind het jammer dat de kaassaus wordt gekruid met een bouillonblokje. Zag het eerlijk gezegd pas tijdens het koken. De volgende keer ga ik gewoon zelf kruiden.
In het recept staat kipfilet, maar ik gebruik dan kipdijfilet. Dat wordt minder droog bij het bakken.
De rest was wel erg lekker!

Voor de liefhebber: 435 kcal per persoon.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten