vrijdag 5 februari 2016

Patroonoverzicht Ottobre 2016-2

De nieuwe Ottobre komt er weer aan!


4 opmerkingen:

  1. Oei....daar staan een paar heel leuke patronen in! Wanneer valt deze op de deurmat, weet je dat?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij staan er leuke patronen in. Ik vermaak me er wel mee :-). Volgens mij was het de 18de. Maar abonnees krijgen hem geloof ik vaak eerder. De nieuwe Knip komt volgende week zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit nog eens te kijken maar volgens mij vind ik eigenlijk alle patronen wel leuk! Nieuwe uitdaging :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad precies veel toffe modelletjes. Ik vind het echter steeds moeilijk om een goed passend patroon te vinden. Hoe vallen de maatjes? Komen ze wat overeen met de confectiematen in de winkels?

    BeantwoordenVerwijderen