zondag 7 februari 2016

Gepimpte spijkerbroek

In december waren Fei en ik in Oberhausen. We zagen daar een hele mooie jeans van Desigual. Heel mooi en heel duur. 180 euro. Ja, dat verhaal ging natuurlijk niet door. Wel foto gemaakt en thuis op de site opgezocht. Fei wilde hem toch wel graag hebben.
In een goedkope winkel voor 19 euro een jeans gekocht met gaten. Op het Sancho forum een stuk stof geruild voor de zwart-wit geblokte. Het zwarte kant had ik nog ergens liggen. Bij Aliexpress had ik laatst doodskop applicaties (30 cent per stuk) gekocht en die paste eigenlijk ook wel goed hierbij. Jaren geleden al eens plaksteentjes gekocht die nu ook hier bij bleken te passen (oogjes voor het kopje). Van een collega kreeg ik al eens textielverf die ze zelf niet meer nodig had. Kortom, ik was € 19,31 kwijt voor deze broek. Samen met Fei toch nog een klein beetje aangepast omdat het tenslotte ook niet helemaal hetzelfde hoefde te zijn.

Hier eerst de broek van Desigual:







En hier de broek voor Fei:







8 opmerkingen:

  1. Tof! Wat zal jouw dochter blij met je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! Wat zal jouw dochter blij met je zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superrrrr. Ik zou 'm zelf nog wel willen hebben. Goed gelukt en veel geld bespaard. Een broek die echt niemand heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is heel erg goed gelukt zeg, vind hem heel erg leuk.
    Geld bespaard en ja zo'n broek heeft natuurlijk niemand deze is uniek.
    Weer iemand erg blij gemaakt denk ik.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen