woensdag 20 januari 2016

Nieuwe set en pyjamabroek

Gisteren een nieuwe set voor mezelf genaaid. Vertrouwd recept, nieuw jasje. Ik had dringend een nieuwe, blauwe broek nodig want mijn oude broek bleef krimpen in de was. Alleen in de lengte en niet in de breedte. Hoogwater dus ondertussen!
Het stofje voor het shirt had ik ook al bijna een jaartje in huis, dus dat werd ook zo langzamerhand wel tijd.

De broek is een Sunny pants van La Maison Victor en het shirt Autum mood van Ottobre.
Beide al vaak gemaakt. Wel dit keer de hals van het shirt wat meer uitgediept.

Wel voor het eerst gewerkt met mijn Hotfix apparaat. Dat is een apparaat waarmee je strass steentjes kan vastlijmen. Ik heb er nu een paar geplakt op het halsboord van mijn shirt.

Lekker, fijne set, die ik makkelijk naar mijn werk aan kan.

Ook heb ik nog pyjamabroek gemaakt. Ik heb al jaren een CK-pyjama shirt maar eigenlijk nooit een passende broek. Nu dus wel. De pyjamabroek is ook een Sunny pants.







\

Het boord lijkt hier wat lichter, maar dat komt enkel door de flitser.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten