dinsdag 20 oktober 2015

Laatste Lady Skater dresses voor het moment :-)

Een tijdje geleden zag ik bij iemand een jurkje gemaakt van zulke leuke stof. Vond het echt geweldig en wilde daar ook graag een jurk van. Fei was het helemaal met me eens en wilde er ook graag een jurk van, maar ja, om nu in dezelfde jurken te gaan lopen dat vond ik ook niks. Dus stof besteld voor Fei. Voor mezelf bijna een meter meer nodig dus het kwam ook wel goed uit dat het een jurk voor Fei werd. Zelf had ik nog een rood biesje in gedachten bij de hals, maar Fei wilde het graag zo en dat staat haar ook heel leuk!

Voordat ik de jurk ging maken heb ik eerst nog een proefmodel genaaid. Wilde niet het risico zulke dure stof te verknallen. De proefjurk is ook gelukt en wordt door Fei ook met veel plezier gedragen.




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten