dinsdag 21 april 2015

Voor Qidi, FeiXuan en Ed genaaid op naaikamp

Nog niet aan toegekomen om te laten zien wat ik heb genaaid afgelopen weekend.
Eerst maar eens de shirts voor Qidi en Fei.

Het shirt van Qidi is een patroon van Farbenmix en heet Fohr. De stof heb ik gekocht bij Kleurenmix. De applicatie heeft Aline voor me gemaakt. Die heeft een Silhouette Cameo. Een prachtig apparaat waar je de mooiste dingen mee kunt maken.

Het shirt van Fei is een patroon uit de Ottobre (2-2013). De stof is van Framolo.

Het shirt van Ed is overgetekend van een eigen shirt. De stof heb ik gekocht bij een stoffenspektakel. Eigenlijk voor een jurk voor mezelf, maar toen ik de stof uit de kast pakte heb ik me vergist:-).
Ed had even geen tijd voor een foto maar is er wel erg blij mee. Nu dus ook op zoek naar stofjes voor manlief!







1 opmerking:

  1. Alle 3 de shirts hebben een 'blikvanger'. Leuk bedacht/gemaakt. De skull-tricot zou hier ook scoren.

    BeantwoordenVerwijderen