donderdag 26 maart 2015

Hij is af!!!

Het is gelukt! Zo blij, hij is af!!!

Jackie voor Fei :-).  Fei vindt hem gelukkig ook erg mooi.

Het patroon is dus Jackie van Farbenmix. Er zitten allerlei stofjes in, van verschillende winkels. Ook de bandjes komen van overal en nergens. Wel veel van Kleurenmix, ook de tijger op de achterkant.

Ik ben er een hele tijd mee bezig geweest. Dat dat het wel snel zou gaan, maar elk lapje moest ik drie keer naaien. Een keer de naad, een keer locken en dan nog een keer doorstikken. Dan nog op sommige lapjes een bandje. Kortom, ik was wel even bezig.
Vanochtend naaide ik het band er omheen en dat ging ook niet lekker. Elke keer als ik over mijn speld heen naaide kwam er een tuutje in het band. Dat kon ik dus een stuk weer uithalen, maar uiteindelijk zat het vast en netjes. Hoorde de hele tijd die mevrouw in mijn nek hijgen van "Door het oog van de naald" die in mijn hoofd maar bleef zeggen: "zuiver werken, zuiver werken". Is het toch nog ergens goed voor geweest om te kijken:-).







2 opmerkingen:

  1. Ik neem graag aan dat het een tijdrovende klus was. Het is echt een superleuk jasje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat inderdaad erg mooi!!! Super hoor :-)

    BeantwoordenVerwijderen