zondag 26 oktober 2014

Throwback Thursday

Op het Sanchoforum wordt elke week een nieuw onderwerp besproken bij Throwback Thursday.

Zo werd er gesproken over je allereerste hobbyboek. Dit was mijn eerste boek:


 
Het is voor 6 jaar en ouder en ik zal denk ik ook wel zo oud geweest zijn. Nog steeds een erg leuk boek. Kwam mijn ouder blokfluithoesje er in tegen. Het hoesje heb ik nog steeds, maar had geen idee dat ik dat ooit zelf gemaakt had:-).
 
Op een andere donderdag is over je eerste kledingstuk gesproken. Toen ik 18 jaar was, deed ik eindexamen en toen heb ik dit jurkje gemaakt. Toen ik het net uit de doos haalde, kon ik me niet voorstellen dat ik dat genaaid had, want er zitten best veel moeilijke dingen aan en dat ik dat kon toen ik 18 was........ Maar mijn moeder kan het ook niet gemaakt hebben want daar is het niet netjes genoeg voor. Mijn moeder kan echt veel beter naaien dan dit, daar is geen twijfel over mogelijk.
Denk dat het mijn project was, met mijn moeders onmisbare hulp.
 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten