dinsdag 28 oktober 2014

Tas!

Jaren geleden zag ik eens een tas gemaakt van een deken en een borduurwerk. Dat vond ik erg mooi maar eigenlijk kon ik nooit een borduurwerk en een deken vinden die ik leuk vond en nog bij elkaar vond passen. En hoe wilde ik het dan? Binnentas, buitentas, materialen, etc. etc. In de loop der jaren wel eens een deken gekocht, wel eens een borduurwerk gekocht, maar toen was ik het borduurwerk weer kwijt, toen vond ik het toch te veel voor de wnter. Kortom. 4 jaar later had ik nog steeds geen tas, maar bij het opruimen van mijn stoffenkast zag ik opeens wat ik wilde.

Dus bij elkaar:

 
Een binnentas, een deken en een stofje voor de binnenkant.
 
Toen ging ik lekker aan de gang. Nu, 5 naalden gebroken, een halve doos spelden verbogen, pijn in de vingertoppen en een tas!
 
Echt nog niet perfect, maar wel zoals ik hem wil. Zitten kleine schoonheidsfoutjes in, maar als je die in het echt leven ziet, dan zit je echt meet je neus in mijn tas en dat mag toch niet:-).
Ik ben blij!
 
 





2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie tas is dat geworden. Jammer van de naalden en spelden ;-). Maar gelukkig is de tas geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da' pas een originele tas ! Goed bedacht en gemaakt ! Ik ken het gevoel van tevredenheid om na lange tijd toch een droomproject te kunnen verwezenlijken. En dan vergeet je die pijnlijk vingers en die vele naalden snel.

    BeantwoordenVerwijderen