vrijdag 3 oktober 2014

Planning winter 2014/2015

Ik ben de komende 11 dagen vrij dus heb ik maar eens een winterplan gemaakt:-). Nu weet ik al zeker dat ik niet alles ga maken, maar wie weet.........

Ik ga broeken maken en ik denk dat het deze wordt:
 
van deze stofjes:
 
 
Een donkerblauwe stretch
en een zwarte gebloemde stof.

 
Dan wil ik ook nog twee Sunny Pants maken. Dit is een recht model, rechte pijpen een beetje taps toelopend.
 
Van groene vlekken en een zwarte effen:
 

 
Dan nog jurken (maar welk model???)
 
Voor de kerst een mooie, satijnen strech:
 
 
Ik denk dat deze twee bij elkaar zullen horen:

 
 
En deze twee:

 
 
En deze twee:
 
 


En deze weet ik nog niet:

 
 
En dan nog een winterjas stond ook al langer op het programma. Zal de aanhouder winnen?
 
 

 
Een legging en een tuniek uit de laatste Ottobre:
 
 
 
Een lange rok met een top van deze combinatie:
 
 
 
En dan kan ik nog een combinatie maken met deze stofjes, maar nog geen idee wat. Misschien een jurk, rok met top of broek met top.
 


 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten