donderdag 16 mei 2013

Verrassingsmand voor mijn moeder

Mijn moeder is jarig en dat vieren wij:-). Ik heb voor haar een verrassingsmand gemaakt.

 
 
In de mand zitten allemaal verschillende dingen. Om te beginnen een omslagdoek. Vind het kleurverloop erg mooi geworden. Het is een halve granny square met een randje er om heen.


 
 
Daarna heb ik een zakdoeken etuitje genaaid. Je kunt er gewoon een pakje papieren zakdoekjes in doen. Lekker makkelijk in je tas.

 
 
Omdat mijn moeder ook graag haakt, heb ik een haaknaaldenrol gemaakt. Een haaknaalden etui, gevuld met ergonomische haaknaalden.




 
 
Omdat een beetje sfeer ook nooit weg is, heb ik zelf een kaars gegoten in een leuk nostalgisch kopje.

 
Maar ja, 1 kaars is geen kaars, dus heb ik ook nog 3 potjes omhaakt. Er in een waxinelichtje. Voorop heb ik een schelp bevestigd.
 
 
En dit is het dan uiteindelijk geworden met ook nog een geurzakje Lelietjes van Dalen er bij.
Dat mijn moeder er maar blij mee mag zijn!
 

3 opmerkingen:

  1. Marjolein den Elzen17 mei 2013 om 18:51

    Wat mooi en leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig idee :-) Heerlijk zo'n omslagdoek en gezellige kaarsjes! Dar is ze vast heel erg blij mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen