woensdag 24 april 2013

Twee shirts voor mezelf

Vandaag twee shirts voor mezelf genaaid. Ben een beetje ziekjes en kwam tot niets dus dit maar gaan doen. Geen hoofd van mij op de foto's want ik zie er net zo uit als dat ik me voel:-).

Het patroon komt uit de laatste Ottobre. Ik vind het erg makkelijk om te maken en ze zitten ook heerlijk. Misschien toch nog maar eentje maken...

De stofjes had ik al eeuwen in huis. Helaas was de postzegelstof erg scheef, zit nog niet helemaal recht, maar zo moest het maar. Morgenochtend ga ik er denk ik maar eentje voor dochterlief maken. Heb van die roze tricot nog net genoeg voor een shirt voor haar.


2 opmerkingen:

  1. Dat zijn twee mooie shirts geworden vind ondanks dat ie scheef was de postzegel heel erg. De paarse is ook erg mooi hou ik wel van.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen