vrijdag 8 maart 2013

Kussen 1 van 2

Een half jaar geleden heb ik drie kussen-voorkantjes gehaakt met de bedoeling die vast te naaien op een kussenovertrekje. Alleen de voorkantjes vielen een beetje groot uit en pasten niet op de hoesjes. Flinke zwaai de hoek in en daar lag het nog steeds. Afgelopen week bedacht ik opeens dat ik de voorkantjes aan elkaar kon vasthaken zodat het een hoes wordt. Zo gezegd, zo gedaan. Nu nog even snel een etra hoesje haken want anders houd ik een hoesje over en dat willen we natuurlijk niet:-).
Ik vind de foto niet zo spetterend, wilde op een of andere manier niet. Misschien als ik beide kussens af heb.




3 opmerkingen:

  1. heerlijk kleurrijk... ze zijn leuk geworden en van kussens heeft een mens nooit genoeg toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem spetterend genoeg heerlijk die kleuren,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie! Ondertussen is de tweede ook af.

    BeantwoordenVerwijderen