donderdag 15 november 2012

Hertje en Kerst

Een tijdje geleden had ik een workshop waarbij ik een hertenkop à la Tilda ging maken. Veel over te vinden op internet dus daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
De hertenkop was deels af en ging zo mee naar huis. Nu had ik het opeens te pakken en moest de kop af.
Ik denk dat de kop uiteindelijk in een kerstkrans belandt en dat ik hem dan ophang.
Vond het erg leuk om te maken en ik ga het zeker nog eens doen.



Al een hele tijd geleden ontdekte ik eens deze site vol met leuke ideetjes. Het idee van het Kerstschilderijtje onthield ik en vandaag heb ik het gemaakt. Mooi op tijd voor Kerst dit jaar en nu eens niet voor volgend jaar wat me ook nog wel eens overkomt. Heel erg lastig te fotograferen, maar je krijgt beslist een goede indruk. De lijst is van de Action en vind ik er erg leuk bij passen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten