zondag 19 februari 2012

De vlinderhanger

Het laatste kraamcadeautje voor Jolijt. Een vlinderhanger voor sier aan de muur. Het geboortekaartje is in deze kleuren en met vlindertjes. Dat leek me dus leuk bij elkaar komen. De vlindertjes heb ik meteen na ontvangst van het kaartje gehaakt. Ik heb hiervoor weer het garen Drops Paris gebruikt. Het patroon voor de vlinder heb ik hier gevonden. Ik wist alleen nog niet zo goed wat ik er mee moest doen. Zat steeds met iets van een schilderijtje in gedachten. Een verdiepte lijst waar ze dan in konden, maar kon niets vinden naar mijn zin. Zo ongeveer om 11 uur vanavond wist ik het opeens.

Ik ben eigenlijk al gehecht aan deze vlinderhanger. Ik denk dat ik er binnenkort nog maar eentje ga maken, maar dan voor onszelf.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten