zondag 13 november 2011

Een leuke overslagjurk

Omdat mijn broer en schoonzus gingen trouwen kon Fei wel een nieuwe jurk gebruiken. Eigenlijk is de jurk die je hieronder ziet het proefmodel. Het proefmodel stond haar alleen zo leuk en goed dat we die maar meteen als het echte jurkje hebben gehouden. De bovenkant is een overslagtop van Roos en de onderkant is de rok van Uta van Farbenmix. Ik heb er ondertussen ook nog een grijze legging bij gemaakt maar die hoefde die dag nog niet aan. De gestreepte stof had ik al een jaar in huis en blijkt goed te combineren met de grijze tricot die ik echt al lang heb.
Aan de binnenkant heb ik geen strik gemaakt maar de panden aan elkaar vastgemaakt met een elastiekje. Fei kan zich dan makkelijker zelf aankleden. Ze kan goed strikken maken, maar niet aan de binnenkant van de jurk:-).




















2 opmerkingen:

  1. Leuke jurk! Wat een dametje word het al, zo te zien is ze heel blij met haar nieuwe outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pastinaak kun je vaak vinden bij natuurvoedingswinkels.

    Groetjes,
    Jolande

    BeantwoordenVerwijderen