woensdag 16 maart 2011

Meteen een inhaalslag.

Eerst maar eens foto van de Diva's hier in huis. Lekker op de bank.




Een lekkere sweater die ik heb gemaakt op basis van een patroon van Farbenmix, Taja. Het boord is niet helemaal goed gelukt, maar is ook niet vreselijk mis. Voor een doordeweekse schooldag geen probleem. De zwarte stof is een sweat cotton van BizzKids (mijn allerlaatste stukje wat ik nog overhad van mijn winkel die ik in 2005 sloot), de grijze tricot met ballen heb ik een paar jaar geleden op een stoffenmarkt gekocht. Had wel meer willen hebben:-).


Nu een set, weer op basis van de Taja, maar met een gewoon standaard broekpatroon. Ik heb getekend en geknipt, mijn moeder genaaid. De broek is een vrij dikke babyrib, de tuniek van een vrij dunne babyrib.



En dan nog een Amelie-tuniek. Volgens mij van een wat ouder BizzKids stofje. Voor mezelf had ik er ook een Amelie van geknipt maar dat leek echt helemaal nergens op. De cupnaaden zaten in mijn taille en het ding was minstens drie maten te groten. Nou ja, dan alleen voor dochterlief.

Ook nog een klein schildertijtje voor een jarige collega:




Helaas zie je alleen maar met veel moeite dat het doek van het schilderijtje met een heel mooi ingeweven roosje is. Nou ja, de collega zie thet wel in haar woonkamer.
Op naar de volgende blog!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten